Jumaat, Ogos 22, 2008

April Terindah






Ketenangan menyapa. Hati saya sayu sebaik pandangan mata asyik terarah kepada bingkai gambar biru di satu sudut tengah rumah saya. Gambar-gambar itu membawa saya menyelami kenangan terindah di kota suci Mekah dan Madinah. Rasa rindu untuk ke sana lagi dan ia semakin kuat.Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah, saya bersama suami berjaya menyempurnakan ibadah umrah kami. Adakah kesempatan untuk saya ke sana lagi? Alhamdulillah dan Terima Kasih Ya Allah kerana memilih hamba-Mu yang serba lemah ini menjadi tetamu jemputan-Mu April lalu. Ia umpama mimpi dalam mimpi...

2 ulasan:

  1. teacher...
    rindu lar kt teacher

    x sabar sarenye nk sklh nie...

    BalasPadam
  2. Topik ini juga mengingatkan saya, waktu th 1997 saya mestinya berangkat haji. Namun karna satu dan lain hal rencana naik hajiku tertunda.
    Salam kenal cikgumasturaosman, dari:
    wuryantopo_asidik@ymai.com

    BalasPadam

Solat Cara Nabi s.a.w