Rabu, September 22, 2010

Gemukkah Anda Selepas Raya?


Cuba renung-renung sambil-sambil bernuffnang. Gemukkah anda selepas raya ni. Makin berselerakah anda nak makan yang macam-macam. Itulah yang terjadi pada saya. Dua hari lepas, tiba-tiba teringin nak makan nasi beriani. Semalam teringin nak makan ayam percik Kelantan. Dua-dua pun dah dapat. Pasal kuih raya pula, entah mengapa tahun ini saya berselera sekali untuk makan cookies. Jadi saya pastikan cookies untuk tetamu mestilah sedap kerana ia juga ibarat  nuffnang.Macamana-macamana pun, saya bersyukur kerana masih diberi nikmat makan olehNya.
Anda macamana, macam saya juga ke? 

2 ulasan:

  1. lepas jer raya langsung tak dak selera nak makan, ketupat dan rendang pun tak sentuh sgt tahun nie.. Aih apa nak jg lar ngan tekak tahun nie...

    BalasPadam
  2. ye ke Lizzie, syoknya kalau saya pun begitu

    BalasPadam

Solat Cara Nabi s.a.w