Ahad, April 24, 2011

"Kezutan" di Secret Recipe

Yang sedang  potong kek tu kakak pengantin dengan pengantin heheh
Hambik.. kek cheese walnut  secret recipe, yummy...
kakak pengantin tiba-tiba  pulak "nervous" time potong kek..
Kannn..mana kakak pengantin nak tahu tiba-tiba ada 'kezutan' di Secret Recipe. Petang tadi, adik saya a.k.a kakngah dan bakal suaminya  meraikan kejutan menyambut ulangtahun kelahiran di Secret recipe 1 utama. Kredit kepada Mister saya yang membantu merakamkan gambar. Sebenarnya inilah perjumpaan pertama saya untuk mengenali lebih dekat bakal suami kak ngah. Alhamdulillah, segalanya bejalan lancar dengan diselangseli kelakar kak ngah yang suka berpantun spontan. 
Bercakap pasal sambutan hari lahir ini, saya rasa terharu sangat-sangat. Siap potong kek,tiup lilin dan dia orang nyanyi untuk saya.  Sedaplah kek cheese walnut tu. Patutlah disuruh tunggu di KFC, dia orang kata "tak jumpa". Walhal rupanya sedang aturkan sesuatu. Terima kasih kepada mister, kak ngah dan bakal suaminya  dan  mereka yang mengingati saya. Walaupun sekadar ucapan, saya sangat menghargai. Peace no war hehehe...

p/s apasal saya nampak gemuk ni. Kamera nih ..huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Solat Cara Nabi s.a.w