Selasa, April 26, 2011

berdengkur lena di spa


Kann... tadi tepat pukul 10.45 pagi saya pun terpacul depan Jelita Beauty House Tasik Puteri yang  hanya sekangkang kera dari rumah kami. Seperti yang disetkan sehari awal dan bagai tidak sabar-sabar, saya pun memulakan sesi pertama, memanjakan badan dengan urutan satu badan. Suasana di bilik spa dengan lampu disuramkan dan muzik intrumental lagu klasik inggeris mewujudkan ketenangan... macam puteri bersantai lakunya.  Fasa pertama  bermula dengan urutan oleh dua staff yang mesra dan nampak sangat ikhlas buat kerja, meyakinkan saya . Ini kali pertama sesi terapi urutan badan. Masa berlangsung disusuli dengan sesi kedua-facial.  Wangian produk facial berbau buah-buahan memenuhi  ruang tetapi  apa yang lebih penting badan  mulai  rasa ringan dan taklah lesu aje. Alignment rasa seolahnya dah jadi betul balik hehehe. Masa fasa akhir, saya tak sedar saya dah berdengkur lena. Sungguh-sungguh punya lena. Sehinggakan letak "mask"  tak sedar juga? ish ish.. Kredit pada Jelita Beauty House. Memang superb!.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Solat Cara Nabi s.a.w